Mancarea si Educatia Copiilor

Eu vreau sa lucrez la McDonald’s!

 

Cum de ce? Pai e jobul la care viseaza orice tanar. Ar trebui sa ne educam copiii inca de mici in acest spirit. Cand ii intreaba cineva ce vor sa se faca cand vor fi  mari sa raspunda frumos si cu intonatie “Eu vrea sa ma fac prajitor de cartofi” sau “Eu vrea sa ma fac asamblator de hamburgeri”.

De ce am avut aceasta revelatie? E foarte simplu. Conform acestui articol McD-ul e pe locul doi in topul celor mai buni angajatori din Romania. Stiu ca nu e deloc o surpriza pentru nimeni. Dupa cum spuneam e jobul ideal, numai lapte si miere (ok… milkshake si ulei incins).

Deci vreau si eu la McDonald’s. 😦

Comentează:

