Arta de a trai sanatos

Monica Tatoiu, despre reteta minune si efectele ei

Reteta este :

– laptisor de matca – 4 g
– miere de salcam – 1,5 kg (nu din supermarket)
– polen macinat – 300 g
– ser fiziologic – 200 ml
– tinctura de propolis – 150 g

Toate ingredientele se amesteca si rezulta o pasta care trebuie pastrata in frigider. Dimineata, la pranz si seara, inainte de fiecare masa cu 30 min, se inghite 1 lingura din acea pasta. Daca nu tolerati gustul puteti bea 1 cana de ceai.

Cu beneficii care variaza de la oase mai puternice, o vedere mai buna, inima mai sanatoasa sau un sistem imunitar imbunatatit, iata 6 combinatii de alimente pentru micul dejun, pranz sau cina care sunt gustoase, usor de preparat si, mai ales, ne mentin sanatosi sau ne amelioreaza afectiunile pe care le avem.

Cereale integrale + seminte de floarea soarelui = un sistem imunitar mai puternic

Jumatate de cana de seminte de floarea-soarelui amestecata cu cerealele de dimineata iti ofera mai mult de 100% din necesarul zilnic de alfa-tocoferol, cea mai activa forma a vitaminei E. Fiind un antioxidant, vitamina E protejeaza celulele de iunea nociva a radicalilor liberi distructivi care pot duce la cancer si la boli cardiovasculare.

Oua jumari + ardei rosii = piele mai fina

Daca amesteci la papara o jumatate de cana de ardei rosu taiat bucatele, acesta iti va oferi mai mult de 100% din nevoia zilnica de vitamina C care este extrem de benefica pentru pielea ta. Studiile au aratat ca persoanele care consuma mai multa vitamina C au mai putine riduri si pielea este mai hidratata.

Sandvis (orice fel) + frunze de spanac = risc mai mic de a orbi

Numai trei frunze mici de spanac in sandvisul tau si iti vei satisface cel putin 20% din nevoia zilnica de vitamina A. Vitamin A ne ajuta sa vedem in intuneric si ne protejeaza ochii de problemele care apar odata cu inaintarea in varsta, probleme care pot duce la pierderea vederii.

Salata + somon = sanatataea inimii si creierului

Daca adaugi 85 gr de somon la salata vei atinge jumatate din necesarul saptamanal de omega-3. Acizii grasi care se gasesc in somon ajuta la imbunatatirea sanatati inimii si a creierului.

Ceai verde + lamaie = riscuri scazute de cancer

Ceaiul verde este bogat in antioxidanti, iar daca adaugi lamaie vei obtine o bautura care lupta impotriva cancerului, sporind continutul de catecine. Sucul de lamaie pastreaza cea mai mare cantitate de catecine, insa si portocalele, lime si grapefruit au aceeasi functie numai ca nu la fel de puternica.

Paste (orice fel) + patrunjel = oase mai puternice

Daca adaugi doar sase lingurite de patrunjel in sosul pentru paste vei obtine aportul zilnic necesar de vitamina K, care este importanta pentru sanatatea oaselor, prevenind fracturile si deterioararea oaselor.

In painea alba, din faina de grau de calitate superioara, aproape nu exista vitamina B1 si de aceea trebuie sa ne hranim, nu numai cu paine alba,
ci si cu paine neagra.

Comentează:

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s