Poezie si Literatura Romaneasca

M-am rătăcit mai ieri pe stradă: Saruta-ma - Magda Isanos
Aceleaşi trenciuri trec de zor,
De parcă-un singur croitor
Ni le-a facut pentru paradă.

Şi toţi cu aceleaşi buzunare,
Şi toţi cu acelaşi mers grăbit,
Dar care-s eu, spuneţi-mi, care?
Şi nici un om nu s-a oprit.

Şi mâna căuta nebună,
Şi mintea căuta mereu…
Un singur semn, un semn, o urmă.
Că eu anume, eu sînt eu.

Şi am găsit. Uitată poate…
În piept o inimă era.
Simţeam că este şi că bate.
Dar ea saraca, nu stia.

Din aceeasi categorie:

3 thoughts on “Poezie si Literatura Romaneasca

Comentează:

