Harvard nu te pregateste pentru a-ti gasi un loc de munca, ci pentru a crea locuri de munca

Harvard nu te pregateste pentru a-ti gasi un loc de munca, ci pentru a crea locuri de munca

Asta nu o spun eu. O spune chiar “za big boss of  Harvard” in filmul The Social Network. Si chiar daca este un film , eu cred cu tarie ca asta e principiul de baza de la Harvard, precum si a celorlalte mari universitati din lume. Nu am citit nici un review al filmului inainte sa il vad. Din punctul meu de vedere este un “must see” pentru orice persoana care are tangente cu industria IT sau cu antreprenoriatul online. E drept, am auzit pareri pe ici pe acolo mai mult sub forma de titluri de articole. Deci cum a fost filmul din punctul meu de vedere. In primul rand mi s-a parut ca inca de la inceputul filmului a vrut sa-l prezinte pe Mark Zuckerberg ca un geniu neinteles, ceea ce din punctul meu de vedere nu este. Bine, o sa spuneti voi, m-am gasit eu geniul nedescoperit sa fac astfel de afirmatii. Pai… da. Am dreptul la o parere personala. Nu vad nimic de geniu in a prelucra o idee furata de la altii. Orice programator bun poate face asta.

Filmul este realizat in stilul clasic al filmelor biografice. Nu cred ca se asteapta cineva la efecte speciale sau la  Mark Zuckerberg .

Comentează:

