Nu Facebook vă violează initimitatea, ci Google, Yahoo şi Microsoft

Zuckerberg: „Nu Facebook vă violează initimitatea, ci Google, Yahoo şi Microsoft”

Modalitatea în care Facebook gestionează informaţiile personale ale utilizatorilor a declaşat „un război” cu autorităţile din Statele Unite, Europa şi Coreea de Sud, potrivit Huffington Post.
 
Cu toate acestea, Zuckerberg a declarat că Facebook este mult mai puţin exigent cu datele personale decât alţi „monştri web”, care sunt mai puţin transparenţi în colectarea şi utilizarea informaţiilor personale.
 
„Dacă vă uitaţi la alte companii, fie că e vorba despre Google, Yahoo! sau Microsoft, ei au motoare de căutare şi reţele de publicitate, dar şi o cantitate imensă de informaţii despre voi. Ei colectează datele voastre pe la spate, sincer”, a spus Mark Zuckerberg într-un interviu.
 
Totodată, fondatorul Facebook a afirmat faptul că reţeaua de socializare pe care o conduce colectează doar informaţiile pe care un utilizator decide să le împartă cu ceilalţi. În schimb, Google adună aceste informaţii într-un mod tacit şi le stochează într-o bază de date.
 
Motivul pe care Zuckerberg l-a invocat pentru faptul că Facebook nu „fură” informaţiile personale ale utilizatorilor este transparenţa reţelei de socializare. Astfel, utilizatorii pot observa toate acţiunile reţelei. „Oamenii au prea puţin control sau chiar deloc asupra informaţiilor pe care le are Google sau Yahoo!. Pe Facebook, utilizatorul poate controla fiecare lucru pe care îl distribuie”, susţine Mark Zuckerberg.
 
De asemenea, Sheryl Sandberg, ofiţer-şef de operare la Facebook, consideră că disputa confidenţialităţii datelor personale a apărut din cauza faptului că precauţiile pe care le-au luat sunt încă la început. Această afirmaţie a fost contestată de jurnalistul Charile Rose. „Nu, e pentru că voi aveţi mai multe informaţii despre toţi decât oricine altcineva”, i-a replicat acesta.
 
În interviul acordat lui Charile Rose, Mark Zuckerberg a recunoscut că i-a cerut sfaturi fostului CEO Apple, Steve Jobs, despre cum să-şi formeze o echipă de calitate şi cum să menţină o organizaţie de tipul Facebook. „Misiunea noastră nu este doar să construim o companie, ci şi să aibă un capital bun şi o valoare”, a declarat Zuckerberg.

Comentează:

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s