Mihaita Piticu – Playlist

-Dacă mă iubești, vei inflori!
Îi șopti lângă frunzele tinere, atât de aproape încât părea că șoapta aceea s-a lipit de muguri și crește împreună cu vlăstarul crud.
-Dacă mă iubești, vei înflori!
Șopti din nou în primăvara următoare lângă tulpina subțire acoperită acum de o coajă maronie. Rugămintea ei răsună ca un ecou și se lipi de mugurii noi de pe poale. Vârful se ridica de acum semeț deasupra capului ei.
-Dacă mă iubești, vei înflori!
An de an lipea aceeași șoaptă de copăcelul acela răsărit ca din senin pe marginea potecii. Crengile lui se întindeau acum ca niște brațe firave deasupra creștetului ei albit de timp.
-Dacă mă iubești, vei înflori! șopti la fel ca în fiecare an, și șoapta ei se lipi de trunchiul drept al pomului. Coaja netedă începuse să crape ici și colo, de parcă sufletul copacului devenise prea mare pentru trunchiul acela subțire.

-Dar am înflorit, uite, aici sus! spuse copacul, dar bătrâna nu i-a înțeles graiul.

Tei– Atunci vântul își umplu fălcile cu aer călduț și suflă printre crengile copacului. – Flori galbene și mărunte se scuturară pe creștetul bătrânei. Parfumul lor puternic îi umplu nările! – Ridică spre coroana bogată a copacului privirea ei la fel de albă ca și părul.
-Ai înflorit! Mulțumesc, Tei!
Și sufletul ei se umplu până la refuz de fericire….

Yoa– Merg pe strada si ma uit in jurul meu e plin de oameni dar eu parca as fi un robot… un robot ce traieste si respira in ciuda sortii…. ma uit langa mine si totul e gol… trist ptr.ca tu inima mea nu esti langa mine…. si o teama ca te voi pierde ma apasa… lasandu-ma fara respir… de ce oare esti inca atat de departe cand ne iubim atat de mult?
De ce? De ce ? De ce?

Timpul

Time doesn't exist

Comentează:

