Melodii Romanesti de ieri si de azi

PROGRAM GUVERNARE PP-DD [100 puncte]

  1. Bosquito – 9 Vieti
  2. Celelalte Cuvinte – Daca Vrei
  3. Celia – Soapte
  4. Dana – Am Nimic Fara tine
  5. Directia 5 feat Andra – Ploaia
  6. Gheorghe ZamfirEnnio Morricone – Ciocârlia
  7. Florin Chilian – Chiar daca
  8. Hara – Dor De Tine
  9. Holograf – N-am stiut
  10. Laura Stoica – Noaptea
  11. Lil`lee – Aproape de tine
  12. Madalina Manole-Suflet Gol
  13. O-Zone – Dragostea Din Tei
  14. Pasărea Colibri – Canadiana
  15. Pepe – Numai iubirea
  16. Semnal M – Râul
  17. Spin – Nimeni pe drum
  18. Vama Veche – 18 ani
  19. Angel – speram sa fii tu

PROGRAM GUVERNARE PP-DD [100 puncte]

  1. Tiarra – Ielele
  2. Ana Maria – Ochii Tai
  3. Bosquito – Doua Maini
  4. Bosquito – Tu esti iubita mea
  5. Celia – Trag aer in piept
  6. Formatia vocal-instrumentala de muzica veche Anton Pann – Nu mai poci de ostenit
  7. Holograf – Fara ea
  8. Holograf – Sa Nu-mi Iei Niciodata Dragostea
  9. Madalina Manole- Omul sufletului meu
  10. Maria Buza – Fluturi Galbeni
  11. Mihaela Runceanu – Sa Fim Copii
  12. Mirabela Dauer – Esti barbatul altei femei
  13. Nico & Vlad MiritaPe-o margine de lume
  14. O-zone – Oriunde ai fi
  15. Paula Seling & Directia 5 – Langa Mine
  16. Vama Veche – Epilog
  17. Zdob si Zdub – DJ Vasile
  18. Zoia Alecu – Iar e luna plina

PROGRAM GUVERNARE PP-DD [100 puncte]

  1. Alb negru – Lasa-te iubita  Al
  2. Narcisa Suciu – Campuri aurii
  3. 3 Sud Est – Clipe
  4. ternosfera – Flori De Mai
  5. Ana Maria – Iubire-i peste tot
  6. Bosquito – Cat Imi e De Dor
  7. Directia 5 – Am nevoie de tine
  8. Holograf – N-am iubit pe nimeni
  9. VH 2 – Trece Vremea
  10. Madalina Manole – Tu N-ai Avut Curaj
  11. Natalia Barbu – Suflet gol
  12. Natalita Olaru – Copilărie
  13. Pasarea Colibri – Vinovatii fara vina
  14. Rugă – Vali Sterian – versuri de Corneliu Coposu
  15. Sarmalele Reci – Telefonul Nu Mai Suna
  16. Snails – Undeva
  17. Stigma – As putea fi
  18. Talisman – Atat de singur cu versuri

PROGRAM GUVERNARE PP-DD [100 puncte]

  1. V.Seicaru – Dragostea, destin stravechi
  2. 3 Sud-Est – De dorul tau
  3. L.Cazan – Say something
  4. I.Micolov – Dragoste la prima vedere
  5. D.Badea – Ploaia si noi
  6. Talisman – Atat de singur
  7. L.Kirculescu – Prima poezie
  8. C.Chiriac – Valurile Dunarii
  9. O.Sirbu – Te iubeam
  10. Voltaj – 20
  11. Directia 5 – Dac-ai sti
  12. M.Constantinescu – Un zambet, o floare
  13. C.Constantiniu – N-ati vazut o fata
  14. A.Daminescu – Intr-o zi
  15. M.Florea – Stele perechi
  16. M.Vintila – Bade Ioane
  17. G.Nicolescu – Eternitate
  18. D.Spataru – Te-asteapta un om
  19. Simplu – Oficial imi merge bine
  20. C. Crisan- Daca pleci
  21. A.Calugareanu – Portocala

PROGRAM GUVERNARE PP-DD [100 puncte]

  1. Nico – Dulce amaruie
  2. ND feat. Flow – Daca ai fi a mea
  3. Miki & Pepe – Fara tine
  4. Miki – Doar Noi
  5. Lavinia & Marcel Pavel – Suflet langa suflet
  6. K1 & Felicia Filip – Orice-ar fi , Oriunde ai fi
  7. Hi-q feat. Alexandra Stan – Mor de dor
  8. Delia – Parfum de fericire
  9. Arssura ft Adela -Prea tarziu
  10. Holograf feat Angela Gheorghiu – Nu mai e timp
  11. Adda & Teasta – Minti murdare facute praf
  12. Alb Negru – Noi doi
  13. Alexandrina Hristov – Numai tu
  14. Compact- Singur te caut in noapte
  15. DJ Project feat. Giulia – Prima noapte
  16. Luna Amara – Rosu aprins
  17. Provincialii & Andra – Sarutul noptilor de rai
  18. Sergiu – Esti tot ce am visat
  19. Taxi – Te văd în toate femeile
  20. VH2 – Fiecare zi fara tine
  21. VUNK feat Antonia – Pleaca

PROGRAM GUVERNARE PP-DD [100 puncte]

  1. Nelly Ciobanu – Ploi
  2. Aura Urziceanu & Nicu Alifantis – Aproape Liniste
  3. Edward Maya presents Violet Light – Nostalgy
  4. Natalie Toma – Fara Tine
  5. Luminita Anghel – Mi-e frica
  6. Bosquito – Cand ingerii pleaca
  7. Nicola – Dincolo de noapte e zi
  8. Cristina Spatar – Tu esti viata mea
  9. Iris – O iubire fara sfarsit
  10. Nicu Alifantis – Umbra
  11. Ionel Istrati – Te caut
  12. El Negro – Ploaia
  13. CRBL & Helen – Kboom
  14. Plus Noi – Am iubit
  15. Andra & Adi Cristescu – Colt de suflet
  16. Dida Dragan – Rug
  17. Beatrice Cristea – Ninsoarea de Adio
  18. Natalie Toma – Cand Plangeam
  19. Aerport – Simona Ionescu
  20. B.U.G. Mafia & ViLLy- O Lume Nebuna, Nebuna De Tot

PROGRAM GUVERNARE PP-DD [100 puncte]

  1. Tatiana Cerga – Fara tine
  2. Laura Stoica – Mai frumoasa
  3. Narcisa Suciu – Poate Tu, poate Eu
  4. Angela Ciochina – Da-mi mana prietene
  5. Andreea Balan – O straina
  6. Conexiuni – Tu
  7. Cross – Un Minut
  8. Animal X – Doar tu si eu
  9. Blaxy Girl – Tu
  10. Amici – Dana
  11. Adrian Sarmasan – Oare
  12. PUBLIKA – Unde esti
  13. Semnal M – La Fereastra ta
  14. Sofia & Gabi Pecheanu – Vei ramane in gandul meu
  15. Nicu Alifantis – Balada blondelor iubiri
  16. Mircea Rusu Band – Privirea ei
  17. Lili Sandu & Razvan Fodor – Pacatele Evei
  18. Doina Badea – Ploaia şi noi
  19. Andreea Balan & Laurentiu Duta – Ma doare fara tine
  20. Tatiana Cerga – Aripi

PROGRAM GUVERNARE PP-DD [100 puncte]

Comentează:

