5 gânduri despre „La Peste!

  1. La pescuit

    Privesc in gol
    Si gandu-mi sta pe loc
    O broasca sare in namol
    Clipesc si ma intorc

    Rad, ma scufund in ras
    Si simt o smucitura
    Ma uit ca pluta mi s-a dus
    La fund cu-a mea captura

    Broscuta iese din namol
    Si sare inc-o data
    Acum priveste ea in gol
    Plutind pe lina apa

    Scot undita,si iarasi rad
    Am prins doar o regina
    Ma uit la ea si-apoi surad
    Si-i dau drumul din mana

    Broscuta-noata mai spre mal
    Parca sa-mi multumeasca
    Un sarpe vine ascuns sub val
    Cu gand sa o rapeasca

    Arunc cu batul sa-l alung
    Tresare intreaga balta
    O pasare imi canta lung
    De treistii leganata

    Acum broscuta canta-n cor;
    Zburand spre mine un bondar
    Imi bazaie ca nu-s de-al lor
    Dar, ca ma pot intoarce iar

    Apreciază

    • … chiar ca e poet romanul, dar si ce pesti prinde’ nu ?! :))
      Multumim pentru aceste versuri Sandule.
      PS: Banui ca iti place sa prinzi si peste, nu ?!… si mie imi place sa compun.

      Apreciază

Comentează:

