mass-media

mass-media

Posibilitatiile de a transmite informatii in randul maselor au crescut fantastic in ultimii ani, direct proportional cu proliferarea mijloacelor de informare. Plecand de la aceasta, cresc si posibilitatiile de a strecura elemente de dezinformare pentru “orientarea” opiniei publice in directia dorita. Practic, toti cetatenii sunt relativ identici in fata fluxului de informatii si, cel putin teoretic, liberi de a-l accepta sau refuza. Au trecut vremurile cand poporul era adunat in piata pentru a-si asculta conducatorii si a fi la curent cu evenimentele. Acum acestea ajung la fiecare acasa, fiecare putand obtine informatiile “la cald”. Daca vrea si are capacitatea necesara, oricare dintre noi poate tria aceste informatii in vederea formarii unei opinii proprii; daca nu, si se intampla tot mai des, cetateanul cade sub influenta celui ce furnizeaza si uneori manipuleaza informatia. Mijloacele moderne permit nu numai influentarea unui numar mare de indivizi, ci si aducerea in permanenta de stiri proaspete, de actualitate din domenii si de pe arii tot mai intinse, care capteaza atentia si duc chiar la aparitia unei stari de dependenta. Suporturile de informatii sunt diferite, dar in mare sunt trei care se diferentiaza prin mai multe elemente. Conditiile tehnice nu sunt aceleasi, persoanele carora li se adreseaza sunt diferite, cel putin in parte, si modul de prezentare a stirilor este foarte diferit.
Go to post: http://wp.me/p1BDIV-1BV

Comentează:

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s