Sentiment inselator

– Azi…..nu ma simt frumoasa, una dintre acele zile in care credeam ca sunt mai buna de atat si cand realizez ca nu e asa….doare.
– In viata mea au fost cativa baieti care spuneam ca ii plac, nu sunt o disperata in cautare de relatii amoroasa ci doar caut iubire neconditionata. Un baiat am iubit, un esec total in dragoste care m.a invatat multe, iar de atunci nu am mai iubit, dar un baiat am placut si nu m.a placut si asta ma macina mult…. nimeni nu stie daca plac pe cineva pentru ca imi ascund mult sentimentele. Acum cred doar ca il plac pe acel baiat si se poate ca el sa nu ma placa….. nu sunt obisnuita asa, dar trece.
– Privind pozitiv, nu as schimba nimic la mine, am cate putin din fiecare si chiar mai mult decat as vrea si ii multumesc lui Dumnezeu, nu am nevoie de baieti ci de afectiune.
Iubiti.va unii pe altii, va rog!

FB98    Autor: "myself and I"
Timp: mai 14, 2014 at 10:20 pm

Comentează:

