Silence

– Nu inteleg acest univers….. desi de multe ori pretind ca o fac pentru aparente dar nu inteleg ce ne desparte, pe el de mine si pe mine de el… imi doresc acel barbat in viata mea care sa ma faca sa regret ca i-am placut pe restul, dar pana atunci imi alin dorul in poezii si balade, instrumentale de dor…. de mangaiere fina precum tenul sau fin.
– Daca e ceva ce stiu clar, e faptul ca nu ma voi vedea mai prejos decat orice baiat oricat de minunat ar fi chipul sau si blandetea sa…. si eu sunt minunata in felul meu, atunci cand rad din inima, atunci cand iubesc si ochii imi stralucesc…. atunci cand cad. Sunt minunata pentru ca sunt creata de un minunat Domn!
Si oricat ar ascunde ei mereu ne plac intr-un fel sau altul si merita apreciati.

FB98   Autor: "myself and I"
Timp: mai 13, 2014 at 8:28 pm

Comentează:

